2014年1月11日 星期六

士多啤梨

見到A小姐的士多啤梨,很吸引

 襯假期天氣好,到士多啤梨園摘個夠

 行在坑中間,見合適的剪下來

未種過士多啤梨,牠的花也是第一次見

人不多可以慢慢選擇,也有很多未成熟,可分階段摘

 筲箕不算大,可載兩磅左右

想去的朋友可參考這個

其實今日本想去影荷花
因在草的網誌見到很美的荷花
可惜季節不對
白走一趟

也不算空手回,呵呵


24 則留言:

  1. 嘩!D 士多啤梨引起食慾呀!
    而且我常覺得,白色花開後會結出紅卜卜嘅果,是很神奇的!嘻嘻…
    .
    今年五月中以下到七月中才是荷花期,到時再去影過啦!^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都食左好多
      白色花結出白色果
      再變成鮮紅色,好靚.
      .
      但講到神奇,我覺得不及荷花池
      現在1月,由一塊葉一朵花都冇
      到五月就會長滿荷葉開滿花?
      太神奇喇?!

      刪除
    2. 哈哈…
      而且荷花周身都係寶!
      連最苦嘅蓮子心也有清熱毒作用,不過非常寒涼,要配合心嘅體質運用。^ ^

      刪除
    3. 我也愛吃糖蓮子,好吃

      刪除
  2. 其實我細個時種過士多啤梨,仲種到大大粒果實,
    (唔知點解人老左乜都種唔出,哈哈~=.=)
    那時有同學家裡開士多啤梨園,我成日去摘來吃,
    就像你現在的照片模樣,一路行一路摘,洗都唔洗就放落口..^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽到你講洗都唔洗就放落口...
      即刻覺得自己太老實
      因為當日冇偷食,直到摘好磅左先食
      若一路摘一路食也很不錯,呵呵
      .
      講笑,犯法大家不要做.^O^.
      .

      刪除
  3. 我也未親眼看過士多啤梨的花呢。
    小時候以為士多啤梨是長在樹上的,還説想要一棵士多啤梨樹,後來想要車厘子樹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同我一樣,第一次見識士多啤梨花.
      那車厘子是否長在樹上?

      刪除
    2. 未見過車厘子樹.
      香港好像沒有.

      刪除
  4. 在這摘士多啤梨洗唔洗錢呀

    回覆刪除
  5. 我剛搬入伙時,我個花園都種緊士多啤梨,但太酸,我掉左,但都好粗生架,我用左幾年時間,佢先至無晒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你間不是新屋來的?前業主種士多啤梨?
      點種先會甜?不是夠熟就會甜?

      刪除
  6. 回覆
    1. 我是一個怕吃酸生果的人.
      橙,蘋果,奇異果,菠蘿,一有酸我都不喜歡吃.
      .
      尐度種既士多啤梨,不酸但又不是甜到漏
      鮮甜好吃.

      刪除
  7. 我間係百年老屋,之前當然有人住過啦!點種先至甜?我唔知喎,如果知道就不會話酸,全部掉左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 話時話,你間屋是政府既
      定係屬於私人樓宇呀?
      .
      我諗係唔夠肥,所以種出來會酸.
      夠營養就會甜.

      刪除
  8. 傻飛:祝你身體健康!事事如意!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也祝你身壯力健,身體健康,身心愉快..^O^..

      刪除
  9. 飛鳥,恭喜發財,祝你身體健康,心想事成。

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財
      祝你身體健康,萬事勝意,富貴吉祥.

      刪除